Strona główna AVT Kontakt 22 257 84 99
Największa w Polsce multimedialna tematyczna platforma reklamowa
Docieramy do 7 milionów osób miesięcznie

Zobacz więcej

Poznaj nowe możliwości docierania do Twoich klientów
Jesteśmy liderem w segmencie prasy i serwisów special interest ‒ nasze tytuły prasowe oraz serwisy WWW zbudowały najwyższą wiarygodność w poszczególnych targetach specjalistycznych. Co miesiąc docieramy do siedmiu milionów specjalistów, hobbystów i innych jakościowych odbiorców.
Nośniki docierające do tysięcy czytelników
Dzięki obecności w segmentach PRINT, ONLINE i MOBILE dostarczamy czytelnikom to, co najlepsze - treści wysokiej jakości oraz dotarcie w czasie rzeczywistym.
4.1 mln
Zasięg portali miesięcznie*
*Dane Google Analytics, luty 2022
2.5 mln
Zasięgu social media
 
1.7 mln
Dotarcie magazynów
 
1.0000001 mln
Fanów social media
 
Print
30
Regularnych tytułów
Online
20
Portali internetowych
APPS
12
Aplikacji mobilnych
Mailing
9
Baz mailingowych
Social
30
Fanpage'ów Social media
Segmenty tematyczne
Nasze produkty wydawnicze mają ponad 1,7 miliona czytelników podzielonych na grupy o specyficznych zainteresowaniach zawodowych i hobbystycznych, jak np. inwestorzy, wykonawcy budynków, elektronicy, gitarzyści, audiofile, fani fotografii.
Budownictwo, Dom i wnętrza, Ogród
Elektronika Automatyka
Muzyka i dźwięk
Fotografia
Edukacja Nowe technologie
Zdrowie Medycyna
Budownictwo, Dom i wnętrza, Ogród
Od 20 lat inspirujemy ludzi, którzy chcą wybudować i urządzić dom. Analizujemy tendencje architektoniczne, prezentujemy najnowsze technologie i materiały, umożliwiamy wymianę doświadczeń pomiędzy wykonawcami. Edukujemy i doradzamy w sprawach zakupu działki, budowy domu, urządzania domu i mieszkania, projektowania, wykonania oraz pielęgnacji ogrodu.
3 300 000
Zasięg portali miesięcznie*
290 000
Fanów social media
300 000
Zasięg social media*
95 700
Subskrybenci newsletterów
827 000
Dotarcie magazynów
Elektronika Automatyka
Od lat stanowimy rzetelne źródło wiedzy dla branży elektroniki i automatyki dostarczając zainteresowanym informacje o produktach, technologiach, usługach i rynku zaś hobbystom oferujemy fascynujące projekty do samodzielnego montażu oraz informacje ze świata radioamatorów.
150 000
Zasięg portali miesięcznie*
35 000
Fanów social media
13 500
Zasięg social media*
9 100
Subskrybenci newsletterów
185 500
Dotarcie magazynów
Muzyka i dźwięk
Nasze tytuły muzyczne od lat wyznaczają najwyższą jakość na rynku i stanowią znakomite źródło informacji dla fanów instrumentów, artystów oraz profesjonalistów z branży muzycznej. To, co nas wyróżnia to bogate doświadczenie redakcji oraz profesjonalne i unikalne materiały serwowane w wydaniach papierowych, portalach internetowych i aplikacjach mobilnych.
340 000
Zasięg portali miesięcznie*
116 800
Fanów social media
202 000
Zasięg social media*
5 700
Subskrybenci newsletterów
78 500
Dotarcie magazynów
Fotografia
Od dziesięcioleci naszą główną misją jest docieranie z wiedzą, podaną w sposób interesujący i rzetelny, zarówno do pasjonatów nauki czy techniki jak i do miłośników gadżetów oraz nowych technologii. Nasze portfolio od 16 lat wyznacza najwyższą jakość na rynku i stanowi znakomite źródło informacji także dla fanów fotografii.
180 000
Zasięg portali miesięcznie*
114 500
Fanów social media
202 000
Zasięg social media*
5 700
Subskrybenci newsletterów
78 500
Dotarcie magazynów
Edukacja Nowe technologie
Od dziesięcioleci naszą główną misją jest docieranie z wiedzą, podaną w sposób interesujący i rzetelny, zarówno do pasjonatów nauki czy techniki jak i do miłośników gadżetów oraz nowych technologii. Nasze portfolio od 16 lat wyznacza najwyższą jakość na rynku i stanowi znakomite źródło informacji także dla fanów fotografii.
120 000
Zasięg portali miesięcznie*
16 200
Fanów social media
16 200
Zasięg social media*
74 000
Subskrybenci newsletterów
172 000
Dotarcie magazynów
Zdrowie Medycyna
Nasze tytuły, wydawane na licencjach poradników uznanych na całym świecie, są źródłem informacji na temat niekonwencjonalnych metod leczenia, medycyny holistycznej, zdrowego odżywiania, a także znakomitym przewodnikiem po świecie produktów z tej kategorii tematycznej.
430 000
Zasięg portali miesięcznie*
86 500
Fanów social media
113 500
Zasięg social media*
201 000
Dotarcie magazynów
Produkty reklamowe
Stwarzamy unikalne możliwości wsparcia marketingowego sprzedaży produktów przez serwisy internetowe oraz na platformie Ulubionykiosk.pl. Wiemy jak wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingu internetowego do uzyskania jak najlepszych efektów.

Realizujemy kampanie w systemach reklamowych Facebook, Google, Pinterest, Linkedin.
Zobacz wszystkie
Artykuły sponsorowane
Artykuły eksperckie
Artykuły SEO
Reklama natywna
Display
Kampanie remarketingowe
Remarketingowe kampanie Ads
Kampanie Ads na FB
Wsparcie e-commerce
Artykuły sponsorowane
Siła content marketingu. Dlaczego warto inwestować w artykuły sponsorowane?
Zobacz więcej
Artykuły sponsorowane

Siła content marketingu, czyli dlaczego warto inwestować w artykuły sponsorowane?

Artykuły sponsorowane to jedna z form reklamy, która może być wykorzystywana zarówno w wersji internetowej, jak i drukowanej. Ich popularność nie tylko od lat utrzymuje się na wysokim poziomie, ale stale wzrasta w ramach systematycznego rozwoju mediów internetowych. Jest to spowodowane wysoką skutecznością dobrych artykułów sponsorowanych oraz ich pozytywnym odbiorem. Tego typu działania często zlecane są przez marketerów bądź PR-owców, a także przez osoby zajmujące się zawodowo pozycjonowaniem stron WWW. Na czym dokładnie polega fenomen artykułów sponsorowanych i gdzie szukać odpowiednich miejsc na tego typu publikacje?

Czym są artykuły sponsorowane i jakie przynoszą korzyści?

Na samym początku rozważań opłacalności inwestowania w artykuły sponsorowane, warto uświadomić sobie, czym one tak właściwie są. Artykuły sponsorowane to wszelkiego rodzaju publikacje na portalach i blogach tematycznych oraz w prasie branżowej. Ich celem jest wypromowanie marki w kontekście konkretnych usług, wśród konkretnej grupy odbiorcy. Każdy artykuł sponsorowany musi zawierać naturalnie występujące w tekście odniesienia do usługi lub produktu. Wzmianki o ofercie powinny być bardzo przemyślane, aby nie wyglądały jak zawarte na siłę, bez powiązania z kontekstem. Dobry, wyważony content jest w tej kwestii podstawą i jeśli oczekujemy efektów, to należy w niego nieco zainwestować, wybierając kompetentnych copywriterów do przygotowania treści.

Dobrze napisany artykuł sponsorowany daje możliwość wypromowania przedsiębiorstwa oraz jego usług, a także zwiększenia świadomości istnienia marki wśród potencjalnych klientów. Marketerzy zgodnie przyznają, że profesjonalne artykuły sponsorowane są jedną z najskuteczniejszych metod reklamowych w sieci oraz w tradycyjnej prasie. Umieszczanie linków w artykułach sponsorowanych w wersji cyfrowej pozwala dodatkowo na lepsze pozycjonowanie strony i jest zalecane przez specjalistów SEO. Z kolei eksperckie artykuły w specjalistycznych wydawnictwach pozwalają na budowanie wizerunku przedsiębiorstwa w danej branży. Wszak, zwiększenie rozpoznawalności firmy wpływa pośrednio na wyniki sprzedażowe.

Przede wszystkim najwyższa jakość i merytoryka Artykuł sponsorowany, który ma odnieść sukces, musi być przede wszystkim merytoryczny i bardzo wysokiej jakości. Warto pamiętać, że ta forma reklamy to swego rodzaju wizytówka firmy w branży – dlatego należy postawić na naprawdę profesjonalne wykonanie oraz treść, która zaspokoi ciekawość czytelników w zakresie wybranej tematyki, związanej z firmą będącą podmiotem reklamowanym w danym artykule. Zadaniem autora tekstu sponsorowanego jest wykazanie się wiedzą oraz sprytne zawarcie informacji na temat produktów i usług w taki sposób, aby wszystko wyglądało jak najbardziej naturalnie. Oczywiście teksty mogą mieć wymiar perswazyjny, ale w ograniczonej formie.

Głównym celem każdego artykułu sponsorowanego jest wypromowanie firmy i jej działalności. Ważne jest jednak, aby całość była napisana tak, żeby artykuł przede wszystkim dostarczał odbiorcy ciekawych informacji i eksperckich treści na konkretny temat. Dobry artykuł to zatem taki, który wcale nie wygląda jak reklama – przede wszystkim pozwala on na poszerzenie wiedzy i przy okazji zapoznanie się z informacjami o firmie, która może być nowa w branży lub liderem na rynku od lat. Reklama w tej formie pozwala odbiorcy na samodzielne podjęcie decyzji o sprawdzeniu oferty, bez żadnego przymusu i nachalności. Dzięki temu, stonowane i szanujące inteligencję czytelnika, artykuły sponsorowane są bardzo pozytywnie odbierane.

Wybór odpowiedniego miejsca publikacji artykułu

Dotarcie do grona wybranych odbiorców będzie możliwie jeśli miejsce, w którym zostanie opublikowany artykuł sponsorowany, będzie bardzo starannie wybrane. Najrozsądniejszym wyborem będą czasopisma i miesięczniki branżowe, które czytane są przez odbiorców ze świata biznesu, żywo zainteresowanych danym tematem. Dobrze sprawdzą się także tematyczne portale internetowe. Staranne dobieranie miejsc publikacji jest w kwestii artykułów kluczowe, dlatego też warto wybierać renomowane wydawnictwa, które zajmują pozycję lidera w branży i są chętnie czytane przez specjalistów oraz osoby doskonale zaznajomione z określoną tematyką.

Wydawnictwo AVT posiada szeroki portfel czasopism specjalistycznych oraz popularnonaukowych, a także branżowych serwisów internetowych, które kwalifikują się idealnie jako miejsce na publikację artykułu sponsorowanego. Dzięki przywiązywaniu naprawdę dużej wagi do jakości contentu oraz możliwości dotarcia do szerokiego grona specjalistów z danej dziedziny, znacznie zwiększa się skuteczność dobrze napisanego artykułu sponsorowanego, opublikowanego we wspomnianej prasie branżowej lub specjalistycznej.

Artykuły eksperckie
Pokaż swoje produkty w tematycznych artykułach eksperckich
Zobacz więcej
Artykuły eksperckie

Pokaż swoje produkty w tematycznych artykułach eksperckich

Reklama online jest niezwykle istotnym elementem skutecznej kampanii marketingowej. Wykorzystując odpowiednio dopasowane narzędzia, można skutecznie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, co przełoży się na większy ruch na stronie www oraz przyczyni do wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów i usług. Jednym ze sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów ze swoją ofertą jest umieszczanie reklam w tematycznych artykułach eksperckich. Na czym polega ta forma reklamy i jak z niej korzystać, aby przyniosła oczekiwane skutki? Podpowiadamy!

Na czym polega reklamowanie produktów w artykułach eksperckich?

Współcześnie dostępny jest bardzo szeroki wybór różnych form reklamy. Można przebierać między formatami, miejscami dystrybucji materiałów reklamowych oraz tworzyć kampanie dopasowane do konkretnych grup odbiorców. Możliwości jest naprawdę wiele, co umożliwia maksymalne dopasowanie formy i sposobu promocji online oraz offline do potrzeb przedsiębiorstwa. Jest to nie tylko wygodne, ale przede wszystkim sprawia, że kampanie reklamowe mogą być o wiele skuteczniejsze, przynosząc oczekiwane zyski w określonym czasie. Ponadto dopracowana i przemyślana pod względem formy i miejsca publikacji reklama to także korzyść dla odbiorcy, który otrzymuje jasny komunikat odpowiadający jego aktualnym potrzebom.

Ogromną popularnością cieszy się obecnie reklama internetowa. Ważne jest pozycjonowanie stron internetowych, kampanie Google Ads, a także remarketing, wszelkiego rodzaju bannery oraz reklamy typu pop-up. Coraz większą popularnością cieszą się także rozmaite artykuły sponsorowane. Mogą mieć one różne formy, a sposób reklamowania w nich produktów może być mniej lub bardziej dosłowny. W eksperckich artykułach najczęściej umieszcza się nienachalną informację o produkcie, która ma być tylko dodatkiem do całości. Pierwsze wrażenie czytelnika ma być takie, że artykuł nie jest reklamą, a źródłem merytorycznej wiedzy specjalistycznej. Bardzo ważna jest w tym przypadku jakość – treść artykułu powinna być interesująca i dostarczać wartościowych i rzetelnych informacji z konkretnej dziedziny.

Kolejną metodą wykorzystania artykułów eksperckich do reklamy swoich produktów jest umieszczanie przy tekście spersonalizowanego banneru z produktami i linkami do sklepu. Miejsce zamieszczenia tego typu grafiki zależne jest od tego, jaki układ ma strona, na której opublikowany będzie tekst. Reklama może znajdować się z boku lub między poszczególnymi akapitami. Im lepiej będzie ona wpasowana w tekst, tym więcej korzyści dla reklamodawcy. W tej kwestii warto przykładać dużą wagę do szczegółów.

Trafnie dobrane portale i profesjonalne artykuły cieszące się uznaniem u specjalistów

Chcąc reklamować produkty w artykułach eksperckich, należy mieć na uwadze konieczność dopasowania miejsca publikacji oraz tematyki artykułu do swojej oferty. Aby to przedsięwzięcie przyniosło oczekiwane efekty, nie można reklamować produktów byle gdzie. W takiej sytuacji odbiorca nie otrzyma tego, co aktualnie go interesuje i najprawdopodobniej nie zapozna się nawet z treścią reklamy ani nie kliknie linku umieszczonego w tekście lub obok niego. Dlatego też należy podejść do tej kwestii z rozsądkiem i reklamować swoje produkty lub usługi w artykułach tematycznych.

Jeśli firma ma w ofercie sprzęt lub materiały budowlane, to powinna reklamować swoje produkty w artykułach eksperckich dotyczących poszczególnych etapów budowy domu, wyboru konkretnych materiałów i narzędzi czy innych, tematycznych tekstach związanych z branżą. Umieszczenie reklamy zaprawy murarskiej lub sprzętu do ubijania betonu przy artykułach na temat nowoczesnych metod nauczania czy sposobów leczenia wybranych schorzeń będzie zupełnie bezcelowe. Warto zadbać o ten aspekt i dopasowywać tematykę artykułu do reklamowanych produktów.

Nie tylko treść artykułu jest ważna. Duże znaczenie ma także miejsce jego publikacji. Im więcej czytelników, tym lepiej, ponieważ większa liczba osób będzie miała szansę zapoznać się z Twoją reklamą. Ponadto bardzo istotny jest wybór portali, które cieszą się uznaniem w danej branży. Im bardziej eksperckie i profesjonalne miejsce publikacji, tym większe prawdopodobieństwo, że Twoją ofertą zainteresują się specjaliści i hobbyści z danej dziedziny, którzy rzeczywiście są zainteresowani zakupem oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.

Skorzystaj z szerokiej oferty AVT

Wydawnictwo AVT to właściciel branżowych portali oraz magazynów tradycyjnych z różnych branż. Dostępne w naszym portfolio miejsca do publikacji cieszą się dużą popularnością. Są czytane przez specjalistów z branży medycznej, budowlanej, edukacyjnej, technologicznej, wnętrzarskiej i innych. Lata ciężkiej pracy nad dostarczaniem wysokiej jakości treści wypełnionych merytorycznymi i rzetelnymi informacjami sprawiły, że obecnie jesteśmy liderami w swoim fachu. Możemy pochwalić się ogromną liczbą subskrybentów.

Chcąc wykorzystać potencjał naszych branżowych portali internetowych, przygotowaliśmy dla reklamodawców szeroką ofertę marketingową. Wśród niej znaleźć można między innymi propozycję reklamowania produktów i usług w artykułach eksperckich. Oferujemy różne formy reklamy, które można ze sobą łączyć i dopasowywać do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Dzięki temu, że nasza oferta jest niezwykle szeroka i dopracowana, każdy znajdzie u nas idealną opcję, która przyniesie oczekiwane efekty. Reklama na portalach wydawnictwa AVT to gwarancja dotarcia do potencjalnych klientów realnie zainteresowanych usługami lub produktami, które oferujesz.

Artykuły SEO
Słowo klucz: target! Jak skutecznie pozyskać ruch z działań targetowanych?
Zobacz więcej
Artykuły SEO

Słowo klucz: target! Jak skutecznie pozyskać ruch z działań targetowanych?

Działania targetowane są wykorzystywane w wielu dziedzinach marketingu zarówno tradycyjnego, jak i internetowego. W przypadku tej drugiej opcji możliwości są jednak o wiele większe. Targetowane reklamy mogą być bardzo mocno dopasowane do odbiorców. Wpływa to na skuteczność działań marketingowych i możliwość personalizowania przekazu w zależności od konkretnej grupy odbiorców. Sprawdź, jakie zalety mają działania targetowe i jak je wykorzystywać, aby uzyskać oczekiwane efekty. Zgłębiając tajniki reklam targetowanych, skutecznie poprawisz ruch na swojej stronie lub w sklepie internetowym.

Zwiększenie ruchu na stronie to pierwszy krok do wyższych przychodów ze sprzedaży

Liczba odwiedzin strony firmowej lub sklepu internetowego to wskaźnik, który budzi mieszane uczucia. Wiele osób uważa, że nie należy się na nim zanadto skupiać, bo odwiedziny nie są równoznaczne z dokonaniem zakupów lub wysłaniem zapytania ofertowego o konkretną usługę. Jednak bez ruchu trudno o pożądane działania. Dlatego też zwiększenie liczby odwiedzin powinno być priorytetem dla sprzedawców online oraz przedsiębiorców usługowych, którym zależy na systematycznym zwiększaniu grona klientów. Jeśli liczba odwiedzin zacznie rosnąć, to prawdopodobieństwo dokonania zakupów przez odwiedzającego będzie bardzo wysokie. Zdecydowanie wyższe niż w przypadku, gdy w ogóle nie trafi on na naszą stronę.

Oczywiście samo ściągnięcie klienta na domenę nie wystarczy. Aby zachęcić go do wykonania pożądanych działań, należy dopasować stronę do jego potrzeb i oczekiwań. Musi być ona przejrzysta, prosta w obsłudze i funkcjonalna, czyli stworzona zgodnie z zasadami UX. Ponadto warto zadbać o odpowiednie opisy produktów czy usług oraz kategorii – jest to bardzo istotne, ponieważ często możliwość poznania detali o sprzedawanym produkcie jest czynnikiem decydującym o dokonaniu zakupów. Jeśli informacje będą zbyt ogólne, to istnieje możliwość, że potencjalny klient opuści stronę i poszuka interesujących go produktów u konkurencji. Dlatego warto zadbać o odpowiedni układ strony i zawartość wysokiej jakości treści, które będą miały znaczenie nie tylko przy pozycjonowaniu, ale także będą przydatne dla potencjalnego klienta.

Docieraj do wybranych, czyli o co chodzi z targetowaniem reklam?

Pozornie może wydawać się, że do im większej liczby osób reklama dotrze, tym lepiej, bo większe prawdopodobieństwo, że kogoś ona zainteresuje i skłoni do odwiedzenia strony firmy lub sklepu internetowego. W rzeczywistości wcale tak nie jest. Każdego dnia ze wszystkich stron jesteśmy zasypywani reklamami - czy to w internecie, czy w prasie, telewizji i radiu, czy w przestrzeni publicznej. Dlatego też jesteśmy uodpornieni na różne formy reklamy i staramy się omijać je wzrokiem, szczególnie jeśli nie przedstawiają niczego interesującego dla nas. Po drugie jesteśmy poirytowani - niedopasowane do naszych potrzeb reklamy budzą niechęć do marki, zamiast zapadać w pamięć i skłaniać do zapoznania się z informacjami o firmie i z jej ofertą.

Targetowanie reklam to sposób na to, aby docierać tylko do osób zainteresowanych konkretnymi produktami lub usługami. Skuteczne targetowanie reklam jest możliwe, jeśli określimy grupę docelową. Jest to niezwykle istotne i pozwoli na stworzenie ciekawego przekazu dopasowanego upodobań i potrzeb potencjalnych odbiorców. Takie reklamy warto targetować do osób o konkretnych zainteresowaniach czy poszukujących określonych produktów. Ta metoda targetowania reklam wykorzystuje tak zwane ciasteczka, czyli pliki cookies i pozwala na docieranie do klientów poprzez wyświetlanie reklam na stronach tematycznych związanych z branżą firmy.

Kolejną metodą targetowania jest remarketing. W dużym uproszczeniu polega on na śledzeniu użytkownika, który odwiedził już domenę i przypominanie mu odpowiednio dopasowaną reklamą, aby wrócił na Twoją stronę. Statystyki potwierdzają, że reklamy retargetowane są bardzo skuteczne i często przyczyniają się do ponownego odwiedzenia sklepu internetowego i dokonania w nim zakupów. Dla wysokiej skuteczności warto stworzyć dedykowaną kampanię remarketingową, która będzie nastawiona na ponowne zaproszenie użytkownika na stronę www.

Traf do wybranej grupy docelowej dzięki reklamie na portalach wydawnictwa AVT

Doskonale wiemy, jak ważne jest dotarcie z produktem do odpowiedniej grupy docelowej. Od lat działamy w branży wydawniczej i tylko dzięki staranności i dużej dokładności udało nam się odnieść tak duży sukces. Chcemy dzielić się jego owocami z innymi, dlatego też przygotowaliśmy szeroką ofertę reklamową, z której może skorzystać praktycznie każdy. Oferujemy między innymi targetowane reklamy dopasowane do konkretnej grupy docelowej, które mogą zostać umieszczone na jednym z naszych portali lub w magazynach papierowych o konkretnej tematyce. Dopasowanie miejsca publikacji do Twojej branży pozwoli na dotarcie do osób, które mają potencjał, aby faktycznie stać się Twoimi klientami.

Posiadamy niezwykle szerokie portfolio. Znajdują się w nim profesjonalne i chętnie czytane przez specjalistów i hobbystów czasopisma papierowe, a także elektroniczne. Prowadzimy także branżowe portale internetowe, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Nasze tytuły są liderami w swojej dziedzinie w branżach takich jak budownictwo i architektura wnętrz, muzyka, nowe technologie, edukacja, rodzina, zdrowie i medycyna oraz wiele, wiele więcej. Dzięki temu reklama na naszych portalach pozwala na dotarcie do ściśle określonej grupy docelowej, co przełoży się na większy ruch na stronie oraz wyższą sprzedaż.

Reklama natywna
Twórz potrzeby zakupowe i wzmacniaj świadomość marki dzięki reklamie natywnej
Zobacz więcej
Reklama natywna

Twórz potrzeby zakupowe i wzmacniaj świadomość marki dzięki reklamie natywnej

Reklamy w różnym formacie i w różnych kanałach komunikacji pojawiają się praktycznie wszędzie. Artykuły sponsorowane, banery online, billboardy na ulicach, reklamy w gazetach oraz klasyczne ulotki. Wśród różnych form reklamy, bardzo często można spotkać się z terminem reklama natywna. Czym ona dokładnie jest tego typu kreacja i jakie są jej założenia oraz dlaczego tak ważne jest miejsce publikacji reklamy natywnej?

Reklama natywna – na czym dokładnie to polega?

Reklama natywna powinna być praktycznie niezauważalna. Brzmi dziwnie? Cóż, taka jest rzeczywistość. Zadaniem reklamy natywnej jest promowanie produktu lub usługi w sposób bardzo dyskretny i subtelny. Działania marketingowe w tym zakresie nie mogą być nachalne i widoczne z daleka, muszą być one naturalnie wplecione w medium, w którym zostały wykorzystane. Ważne jest, aby były dopasowane tematycznie i stylistycznie, aby całość prezentowała się spójnie, a przy tym ciekawie. W przypadku skutecznej reklamy natywnej główną rolę odgrywa wysoka jakość kreacji oraz sama treść, a nie promowany produkt czy usługa.

Znalezienie jednej, uniwersalnej definicji reklamy natywnej jest bardzo trudne, a w powszechnym użytku funkcjonują rozmaite tłumaczenia kreacji reklamowej tego typu. Jedno co możemy stwierdzić na pewno, to fakt, iż jest to narzędzie marketingowe, którego cechą charakterystyczną jest nienachalność, co obecnie jest bardzo szeroko doceniane zarówno przez marketerów, jak i odbiorców działań reklamowych. W czasach, gdy reklamy atakują nas z każdej strony, reklama natywna, która funkcjonuje w marketingu od lat 50., wydaje się być ciekawym odświeżeniem i zupełną odwrotnością względem nowoczesnych trendów. W dodatku z połączeniem ze współczesnymi kanałami komunikacji i możliwościami, jakie dają nowoczesne technologie, reklama natywna może być naprawdę interesująca.

Dobrze zaplanowana oraz bardzo sprytnie wykonana reklama natywna pozwala na dotarcie do naprawdę szerokiego grona odbiorców. Aby było to możliwe, musi być ona doskonale wyważona. Połączenie skutecznego przekazu z nie nachalnością i subtelnością w promocji jest zadaniem trudnym do zrealizowania, jednak nie niemożliwym. W czasach, gdy wielu potencjalnych klientów stara się unikać reklam i nimi nie sugerować, poszukując w zamian za to rzetelnych informacji w sprawdzonych źródłach, reklama natywna potrafi zdziałać cuda i pokazać, że warto korzystać ze sprytnych rozwiązań, które promują produkt w sposób bardziej przystępny dla odbiorców.

Dlaczego warto zdecydować się na reklamę natywną?

Istnieje wiele czynników, które przemawiają za tym, aby korzystać z reklamy natywnej. Najważniejszym z nich jest fakt, że są to działania z zakresu marketingu, które po prostu się opłacają. Jeśli wykonanie tego typu kampanii pozostanie w rękach profesjonalistów oraz gotowy artykuł lub ciekawy film czy aplikacja zostaną umieszczone w odpowiednim miejscu, to można spodziewać się naprawdę wymiernych efektów w postaci większego zainteresowania ofertą. Warto pamiętać, że odpowiednie miejsce publikacji jest jednym z kluczowych elementów, wpływających na skuteczność reklamy natywnej. W przypadku kreacji online należy wybierać renomowane platformy i portale, które pozwolą na dotarcie do wybranych odbiorców, należących do grupy docelowej, czyli potencjalnie zainteresowanej przedmiotem reklamy. Dobrym rozwiązaniem będą specjalistyczne, branżowe serwisy WWW, oferowane choćby przez Wydawnictwo AVT, których grono czytelników to świadomi odbiorcy, specjaliści lub hobbyści.

Połączenie skutecznego content marketingu oraz reklamy natywnej i tworzenie ciekawych artykułów eksperckich zawierających subtelny przekaz reklamowy to doskonały sposób na to, aby połączyć korzyści dla firmy z korzyściami dla odbiorcy. Czytelnik w takiej sytuacji dostaje nie tylko wartościowy artykuł, który pozwala mu zaczerpnąć odrobiny wiedzy z konkretnej tematyki, a firma reklamująca swój produkt lub usługę zyskuje nowego, potencjalnego klienta, u którego zostanie skutecznie wytworzona potrzeba zakupowa oraz pojawi się informacja o istnieniu danej marki, automatycznie połączona z przekonaniem o jej profesjonalizmie.

Różne formy reklamy natywnej, dopasowane do potrzeb

Reklama natywna może być wykorzystywana na wiele różnych sposobów. W Wydawnictwie AVT doskonale o tym wiemy, dlatego też dla naszych partnerów przygotowaliśmy szeroką ofertę różnych wariantów reklamy natywnej na naszych portalach i w czasopismach branżowych. Osoby zainteresowane reklamą natywną w AVT mogą skorzystać między innymi z prezentacji swoich produktów w odpowiednich sekcjach na stronie głównej, z reklamy w formie linków prowadzących do sklepów i stron WWW, a nawet z reklam graficznych.

Decydując się na reklamę w AVT można wykorzystać wspomniane wcześniej możliwości, ale również zlecić naszym redaktorom przygotowanie profesjonalnych artykułów sponsorowanych mających charakter reklamy natywnej. Możliwe jest również umieszczenie informacji o firmie w przygotowywanych przez nas raportach, poradnikach i quizach związanych z konkretnymi branżami. Nasze portale tematyczne oraz drukowane czasopisma branżowe są czytane przede wszystkim przez specjalistów z konkretnych dziedzin, entuzjastów, a także konkurencyjne podmioty z rynku wydawniczego. Tematycznie spójna reklama natywna w tego typu wydawnictwach zawsze dociera do grupy odbiorców zainteresowanych określonym typem produktów lub usług, co zwielokrotnia jej skuteczność.

Display
Postaw na display! Wybierz skuteczną reklamę graficzną na naszych portalach.
Zobacz więcej
Display

Postaw na display! Wybierz skuteczną reklamę graficzną na naszych portalach

Nowoczesny marketing oferuje bardzo szeroki wybór kanałów, w których można reklamować swoją działalność. Z tej różnorodności warto korzystać i zamiast ograniczać się do jednego kanału komunikacji z potencjalnymi odbiorcami, sprawnie łączyć je, aby stworzyć dopasowaną strategię marketingową, stworzoną z myślą o konkretnej branży i indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Jednym z rodzajów reklamy, na który warto postawić i uwzględnić w strategii, jest reklama displayowa. Jakie są jej zalety i dlaczego warto zainwestować w nią na sprawdzonych i poczytnych portalach?

Reklama displayowa, czyli idealne dopasowanie do odbiorcy

Czym dokładnie jest display? To reklama graficzna, która może mieć różne rozmiary i będzie wyświetlać się w różnych miejscach na stronach WWW. Reklama displayowa jest wyświetlana zarówno na ekranie komputera, jak i na wyświetlaczach smartfonów oraz tabletów i innych urządzeń mobilnych, co może nie dla każdego jest oczywiste. Choć display powstał wiele lat temu, bo liczy już sobie ponad 20 lat, to wcale nie traci na popularności. Wręcz przeciwnie, wykorzystywanie tego kanału komunikacji cieszy się ogromnym zainteresowaniem reklamodawców i przynosi naprawdę wymierne efekty, czyli zwiększa świadomość marki wśród odbiorców, a także zwiększa ruch na stronie WWW firmy i pozwala na zwiększenie przychodów ze sprzedaży.

Kluczem do sukcesu kampanii displayowej jest jej dobre zoptymalizowanie i dopasowanie do odbiorców. Jest to forma reklamy, która pozwala na bardzo skuteczne dotarcie do wybranej grupy docelowej poprzez umieszczenie reklam na odpowiednich stronach. Aby jednak reklama displayowa faktycznie przyciągnęła, niezbędny jest profesjonalnie wykonany projekt oraz pomysł. Koncepcja powinna być ciekawa i świeża, ale jednocześnie nie może przytłaczać i być zbyt nachalna – to mogłoby odstraszyć, zamiast zachęcić odbiorców do zapoznania się z ofertą przedsiębiorstwa. Dlatego należy dużą uwagę przyłożyć do wyważenia ostatecznej formy reklamy oraz wydźwięku prezentowanej treści.

Dobrze przygotowany baner animowany lub statyczny, czy skyscraper lub box o odpowiedniej formie, powinien w czytelny sposób poinformować o tym, z jaką marką mamy do czynienia. Nawet jeśli nie bezpośrednio poprzez umieszczenie logo czy nazwy firmy, to chociażby poprzez kolorystykę, symbole i inne elementy identyfikacji wizualnej. W kampaniach displayowych bardzo istotną rolę odgrywają detale, które powinny budzić skojarzenia z reklamującą się firmą. Warto mieć na uwadze, że obecnie jesteśmy zarzucani reklamami z różnych branż ze wszystkich stron, dlatego też należy podejść do tej kwestii rozsądnie, ale i kreatywnie i wykonać naprawdę przemyślany projekt.

Skuteczne dotarcie do wybranej grupy docelowej

Dopasowanie kampanii displayowej do odbiorców to nie tylko dobry i wyróżniający się projekt graficzny. Obecnie skorzystać można z dodatkowych opcji targetowania, które pozwalają na jeszcze lepsze dotarcie z przekazem do konkretnej grupy odbiorców. Dzięki temu inwestycja w ten kanał komunikacji będzie bardzo opłacalna i przyniesie oczekiwane efekty w postaci napływu potencjalnych klientów, zainteresowanych ofertą reklamowanego przedsiębiorstwa. Targetowanie reklam displayowych jest możliwe na różnych płaszczyznach, co umożliwia dopasowanie odpowiedniej opcji dla siebie.

Dla firm, którym zależy na tym, by dotrzeć ze swoją ofertą do specjalistów oraz hobbystów z danej dziedziny, dobrym rozwiązaniem będzie targetowanie tematyczne oraz targetowanie kierunkowe. Pierwszy rodzaj polega na wyświetlaniu kampanii displayowej na stronach i portalach związanych ściśle z wybranymi zagadnieniami. Drugi umożliwia indywidualne wybranie konkretnych witryn internetowych, na których ma się pojawiać reklama. Chcąc skorzystać z tych opcji, należy dobrze zastanowić się nad wyborem konkretnych portali internetowych i wybrać te, które nie tylko będą ściśle powiązane z branżą, ale także będą cieszyły się uznaniem i renomą w danej dziedzinie.

Wydawnictwo AVT oferuje szeroki wybór portali tematycznych w wersji online, które idealnie nadają się jako miejsce ulokowania kampanii displayowej. Szeroka gama tematyczna oferowanych przez nas czasopism pozwala na doskonałe dopasowanie portalu do branży oraz tematyki oferty. Prowadzone przez nas serwisy są wypełnione merytorycznymi tekstami, a grono czytelników to w przeważającej większości specjaliści oraz pasjonaci z wielu branż, od budowalnej po muzyczną. Dzięki takim profilom naszych serwisów i stałych czytelników, możemy dotrzeć do ściśle określonej grupy docelowej, co przełoży się na większą liczbę zapytań ofertowych.

Kampanie remarketingowe
Wyciągnij pomocną dłoń do swojego klienta za pomocą rozwiązań remarketingowych
Zobacz więcej
Kampanie remarketingowe

Wyciągnij pomocną dłoń do swojego klienta za sprawą rozwiązań remarketingowych

Skuteczne działania marketingowe mają na celu zachęcenie potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą danej firmy oraz finalnego skorzystania z niej. Dobrze prowadzone i przemyślane działania należy postrzegać jako inwestycję, która przyczyni się do zwiększenia przychodów ze sprzedaży. Jedną z orientacji w szeroko rozumianym marketingu jest remarketing adresowany do klientów, którzy w pewnym stopniu zapoznali się już z konkretną ofertą. Jak zadbać o skuteczność tych działań? Jak optymalizować kampanie remarketingowe, aby jak najlepiej dopasować je do profilu firmy?

Na czym polegają działania remarketingowe i kto powinien z nich skorzystać?

Remarketingiem można określić zespół działań często wykorzystywanych na przykład podczas płatnych kampanii reklamowych Google, na Facebooku, a także w innych kanałach komunikacji z klientami. Jego popularność ma związek między innymi ze statystykami i danymi z raportów branżowych, które jednoznacznie wskazują na jego wysoką skuteczność. Specjaliści do spraw marketingu wielokrotnie podkreślają jednak, że aby remarketing przynosił oczekiwane skutki, należy skrupulatnie zaplanować całą strategię wchodzących w jego zakres realizacji.

Najogólniej rzecz ujmując, remarketing to działania, które mają pomóc dotrzeć z reklamą firmy do osób, które już miały styczność z daną marką, np. odwiedziły jej stronę bądź przeglądały oferowane przez nią produkty. Z pewnych przyczyn ci potencjalni klienci nie dokonali jednak zakupu lub nie wysłali żadnego zapytania o ofertę, czyli nie wykonali pożądanych przez sprzedawcę lub usługodawcę działań. Dobrze zoptymalizowana kampania remarketingowa sprawi, że osoby, które odwiedziły stronę firmy i wstępnie zapoznały się z jej ofertą, a czasem nawet porzuciły koszyk z zakupami, będą widziały na różnych innych witrynach internetowych reklamę marki. Dzięki temu będą mogły sobie przypomnieć, że rzeczywiście miały dokonać zakupu w danym e-sklepie lub wysłać formularz z zapytaniem o szczegóły wybranego wariantu usług.

Działania z zakresu remarketingu można wykorzystać także do tego, by dotrzeć do osób, które nie odwiedziły bezpośrednio strony firmy, ale zapoznały się z treściami związanymi z ofertą przedsiębiorstwa. Mogły to być na przykład wybrane artykuły branżowe opublikowane na łamach renomowanych portali lub informacje na temat specyfikacji wybranych urządzeń i maszyn, a także innych produktów lub usług. Adresatami remarketingu mogą być też internauci po prostu zainteresowani daną branżą, śledzący media społecznościowe zorientowane wokół konkretnej tematyki czy specjalistyczne serwisy www. Dzięki remarketingowi można dotrzeć do byłych oraz obecnych, a także potencjalnych klientów, by finalnie zdobyć ich zainteresowanie i przekonać do dokonania zakupu lub podjęcia kontaktu.

Remarketing we współpracy z renomowanymi portalami branżowymi

Decydując się na działania z zakresu remarketingu, należy mieć na uwadze możliwość targetowania ich na różne sposoby. Jedną z popularniejszych metod jest klasyczne śledzenie użytkownika, który opuścił stronę bez dokonania zakupu i umieszczanie reklamy firmy na wszystkich możliwych domenach. O wiele skuteczniejszą opcją jest jednak ograniczenie się tylko i wyłącznie do powiązanych tematycznie domen. Warto targetować reklamę na portale i fora branżowe, aby mieć pewność, że nie będzie ona nachalna i irytująca.

Wydawnictwo AVT oferuje swoim klientom możliwość docierania z kampanią remarketingową do bardzo szerokiego grona specjalistów oraz hobbystów z różnych branż. Posiadamy niezwykle szerokie portfolio profesjonalnych portali branżowych - od tych poruszających tematykę budowlaną, przez serwisy edukacyjne, naukowe, aż po te traktujące o nowych technologiach. Dzięki wysokim pozycjom zajmowanym przez nasze serwisy na tle konkurencji oraz ich poczytności są one systematycznie odwiedzane przez wielu specjalistów i doskonale nadają się jako miejsca emisji kampanii remarketingowych.

Dla naszych partnerów zainteresowanych skutecznym remarketingiem na którymkolwiek z naszych portali przygotowaliśmy ciekawą i dopracowaną ofertę. Możemy zagwarantować wyświetlanie kampanii przy wybranych artykułach eksperckich, przy raportach lub w wybranym miejscu na stronie głównej. Elastyczność działań remarketingowych pozwala nam na doskonałe dopasowanie przekazu do konkretnych, określanych wspólnie z klientami grup odbiorców.

Remarketingowe kampanie Ads
Skuteczna kampania Ads w oparciu o remarketing i nie tylko
Zobacz więcej
Remarketingowe kampanie Ads

Skuteczna kampania Google Ads to nie tylko remarketing

Płatne kampanie reklamowe Google Ads znane są chyba każdemu przedsiębiorcy. System reklamowy największej wyszukiwarki w Polsce i na świecie jest jednym z najbardziej skutecznych głównie ze względu na ogromny zasięg oraz rozmaite formaty dostępne podczas konfigurowania kampanii Ads. Wiele osób decyduje się na wykorzystanie tej formy reklamy. Na czym on polega i dlaczego warto z niego korzystać, ale nie należy ograniczać się tylko do tej metody? Sprawdź!

Na czym polegają kampanie Google Ads?

System reklamowy Google Ads pozwala na tworzenie atrakcyjnych reklam internetowych, które docierają do bardzo szerokiego grona odbiorców. Dobrze zoptymalizowane kampanie tego typu są bardzo skutecznym narzędziem, które może być zastosowane w różnych kanałach komunikacji z potencjalnym klientem. Duża różnorodność oraz ogromne możliwości, jeśli chodzi o dopasowanie całej kampanii do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy, sprawiają, że jest to narzędzie niezwykle potężne i doceniane zarówno przez profesjonalistów z branży marketingowej, jak i amatorów w tej tematyce.

Wiele osób kojarzy kampanie Google Ads przede wszystkim z reklamami w wynikach wyszukiwania w Google. Pojawiają się one nad linkami z wyników organicznych i znajduje się obok nich informacja, że są one reklamą. Ten rodzaj płatnej kampanii Google jest jednym z najpopularniejszych i najszerzej wykorzystywanych. Jednak narzędzie do reklamy online oferowane przez najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową świata daje o wiele większe możliwości, z których warto korzystać w pełni, aby dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców.

Profesjonalnie przygotowane reklamy w Google Ads mogą mieć formę tekstową, graficzną lub wideo. Krótkie animacje lub banery graficzne mogą wyświetlać się na stronach internetowych o podobnej tematyce, co strona zlecającego lub pojawiać się na różnych domenach, bez koniecznego powiązania tematycznego. Możliwości optymalizacji kampanii jest naprawdę sporo i warto zagłębić się we wszystkie dostępne opcje, aby jak najlepiej dopasować całość do swoich potrzeb oraz, przede wszystkim, do wybranej grupy docelowej.

Istotna rola remarketingu w skutecznej kampanii

Bardzo często w kampaniach Google Ads można spotkać się z remarketingiem. Jest to doskonały sposób na to, aby dotrzeć ponownie do odbiorców, którzy już raz odwiedzili daną stronę, ale postanowili ją z jakiegoś powodu opuścić, bez wykonania konkretnych działań, takich jak dokonanie zakupów czy wysłanie zapytania o ofertę. Tego typu “śledzenie” użytkowników przez reklamy pozwala na przypomnienie im o tym, że rozpoczęli proces zakupowy lub przeglądali ofertę danej firmy i mogą być nią zainteresowani.

Remarketing jest bardzo skutecznym narzędziem, które pozwala odzyskać stracone okazje zakupowe i dotrzeć ponownie do tych samych odbiorców. To swego rodzaju przypomnienie, które w przypadku porzucenia domeny z powodu braku czasu lub odłożenia zakupu na później, może przynieść oczekiwane efekty, czyli wywołać chęć powrotu do domeny i dokonania na niej zakupu produktów lub usług albo podjęcia próby kontaktu. Dobrze rozplanowana i atrakcyjna wizualnie kampania remarketingowa potrafi być bardzo skuteczna i pozwala znacznie ograniczyć liczbę porzuconych koszyków i niedokończonych procesów zakupowych, co jest szczególnie w ważne w branży e-commerce.

Należy jednak pamiętać, że remarketing, choć bardzo skuteczny, nie jest jedyną możliwością dopasowywania kampanii Google Ads do odbiorców. Ograniczanie się tylko do tej jednej metody może i przyniesie skutki w kwestii powrotów do zakupów, ale nie pozwoli na dotarcie do nowych odbiorców z konkretnej grupy docelowej. Poza tym warto korzystać z targetowania reklam i innych optymalizacji, które umożliwią dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych klientów.

Odpowiednie targetowanie kluczem do sukcesu

Targetowanie kampanii Google Ads może odnosić się do wyświetlania reklam na stronach o podobnej tematyce. Jest to bardzo ciekawa opcja, która umożliwi dotarcie do ściśle określonej grupy docelowej, na przykład do specjalistów z branży budowlanej poprzez wyświetlanie reklamy na portalach budowlanych Wydawnictwa AVT. To także możliwość ograniczenia nieopłacalnych kliknięć w reklamę przez osoby niezainteresowane, które znajdą się tam przypadkowo. Jest to istotne, ponieważ kampanie Google Ads pochłaniają środki przeznaczone na reklamę za każde kliknięcie w link na banerze, filmie lub w wynikach wyszukiwania i odwiedzenie domeny WWW.

Istotnym elementem w kampaniach Google Ads realizowanych przez Wydawnictwo AVT jest wykorzystywanie niestandardowych grup odbiorców. Reklamy w naszych mediach mogą być skierowane do osób, które odwiedziły wybrany portal, kategorię lub zapoznały się z grupą artykułów. W takiej sytuacji remarketing odgrywa bardzo ważną rolę. Nie boimy się nieszablonowych rozwiązań i w kampaniach Google Ads wykorzystujemy również remarketing w nieco mniej klasycznej formie, starając się dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą, ale które nie miały okazji jeszcze jej zobaczyć. Nie są to więc standardowe utracone koszyki, ale osoby poszukujące informacji na dany temat, które mogą być potencjalnie zainteresowane zakupem produktów lub skorzystaniem z usług danej branży. Tego typu działaniami niejako wyprzedzamy potrzeby zakupowe, a nawet wpływamy na ich kreowanie, oferując jednocześnie łatwo dostępny sposób realizacji owych potrzeb.

Wydawnictwo AVT oferuje bardzo szeroki wybór portali tematycznych, które są naturalną przestrzenią dla targetowanych kampanii reklamowych, dedykowanych do specjalistów i hobbystów z konkretnej dziedziny. Portale budowlane, muzyczne czy edukacyjne są idealnym miejscem do promowania usług i produktów z danej dziedziny, ponieważ dzięki temu oferta trafi tylko do osób zainteresowanych tematyką, czyli do potencjalnych klientów, którzy mogą skusić się ofertą i zdecydować na podjęcie współpracy z reklamowaną firmą, co bezpośrednio sprowadza się do zakupu jej produktów lub skorzystania z oferowanych usług.

Kampanie Ads na FB
Sprzedawaj w social media i wybierz kampanie Ads na portalu Facebook
Zobacz więcej
Kampanie Ads na FB

Sprzedawaj w social media i wybierz kampanie Ads na Facebooku

Media społecznościowe mają ogromny potencjał nie tylko z perspektywy zwykłego użytkownika. To także doskonałe narzędzie marketingowe, które warto wykorzystywać w promowaniu swojej działalności oraz w poprawianiu wyników sprzedażowych. Większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że obecność w mediach społecznościowych jest dzisiaj kluczowa, dlatego decyduje się na założenie fanpage'a swojej firmy, który następnie z braku czasu, zasobów lub wiedzy nie jest systematycznie aktualizowany. To błąd! Dlaczego warto aktywnie prowadzić profil firmowy w social mediach? Jak wykorzystać jego zasięgi oraz kampanie Facebook Ads do poprawienia wyników sprzedażowych?

Bądź tam, gdzie Twoi odbiorcy i aktywnie prowadź profil na Facebooku

Większość polskich internautów aktywnie korzysta z mediów społecznościowych. Na Facebooku udzielają się osoby z każdej grupy wiekowej, które poza rozrywką często poszukują tam informacji na temat produktów i usług z różnych branż, a nawet śledzą profile interesujących ich firm. Użytkownicy Facebooka spędzają w serwisie kilka godzin dziennie, co czyni z nich naturalny target zaplanowanych działań marketingowych. Dzięki odpowiedniej komunikacji marki marketing na Facebooku może przynieść wymierne korzyści, bezpośrednio przyczyniając się do wzrostu przychodów ze sprzedaży.

Prowadzenie profilu na Facebooku powinno być przemyślane i systematyczne. Zachowanie spójności z innymi kanałami komunikacji oraz ciekawe i angażujące treści są niezwykle istotne dla odbiorców. W zależności od branży i potrzeb firmy profil na Facebooku może służyć do celów wizerunkowych lub do publikacji postów mających przekonać potencjalnych klientów do dokonania zakupu lub skorzystania z usług przedsiębiorstwa. Reasumując, Facebook ma ogromny potencjał jako narzędzie sprzedażowe - umożliwia budowanie wiarygodności marki i utrwalanie jej wizerunku w świadomości grupy docelowej.

Jak planować skuteczne kampanie Facebook Ads?

Facebook podaje, że około 30% jego użytkowników dowiaduje się o nowych produktach właśnie dzięki sprawnej komunikacji i/lub skutecznym działaniom reklamowym. Porównując to z liczbą aktywnych użytkowników Facebooka w Polsce, która zgodnie z danymi podawanymi przez portal Why So Social wynosi 18,3 miliona, wynik wprost pokazuje, że Facebook ma ogromny potencjał, z którego nie tyle warto skorzystać, co nie można sobie pozwolić na to, by go zignorować. Samo prowadzenie profilu w sposób systematyczny i ciekawy to jednak za mało. Aby dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, warto wykorzystać płatne kampanie reklamowe.

Reklama Facebook Ads daje ogromne możliwości. Platforma jest pod tym kątem stale dopracowywana, dzięki czemu z jej pomocą można przeprowadzić naprawdę skuteczne kampanie targetowane do określonych grup odbiorców. Ich skuteczność można stosunkowo łatwo zmierzyć. Dużym atutem jest możliwość ustalenia niskiego budżetu na kampanie Facebook Ads na początku działań marketingowych, co umożliwi kreacje pilotażowe i przetestowanie, czy wybrane sposoby komunikacji sprawdzą się. Kampanie reklamowe na Facebooku są raportowane w szczegółowy sposób, co pozwala na szybką i dokładną analizę wyników z poszczególnych działań, dzięki czemu łatwiej można zaplanować kolejne kreacje - bardziej dopracowane i skuteczniejsze. Dodajmy, że inwestycja w płatne kampanie reklamowe to rozwiązanie, które sprawdzi się w praktycznie każdej branży. Chcąc dodatkowo wzmocnić przekaz płynący z Facebookowych reklam, warto skorzystać ze wsparcia influencerów lub zaangażować w komunikację zaprzyjaźnione marki - to dodatkowe sposoby podkreślenia wiarygodności firmy oraz atrakcyjności jej portfolio produktowego bądź usługowego.

Reklama na portalach branżowych podkreśli profesjonalizm

Na wzrost sprzedaży dzięki działaniom w social mediach wpływają nie tylko skuteczne kampanie Facebook Ads, dobrze stworzone posty sprzedażowe, sprawne wykorzystanie influencerów czy crossowe publikacje z innymi markami. Bardzo ważnym aspektem wszystkich działań w obrębie mediów społecznościowych jest orientacja na budowanie wizerunku marki i podkreślanie jej eksperckiego charakteru. Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy potencjalnych klientów, warto komunikować się wielokanałowo i korzystać z dodatkowej reklamy w wyszukiwarce Google czy na portalach branżowych - zarówno w formie kreacji Display, jak i poprzez publikacje artykułów sponsorowanych.

Wydawnictwo AVT może pochwalić się szerokim portfolio specjalistycznych czasopism oraz portali online. Wszystkie tytuły mają profesjonalnie prowadzone profile w mediach społecznościowych, które przyciągają szerokie grono obserwujących zainteresowanych daną tematyką. Reklama w takim miejscu pozwoli na uzyskanie większego, wartościowego ruchu nie tylko na profilu facebookowym, ale także na stronie lub w sklepie internetowym. Korzystając z naszych usług reklamowych, można działać wielokanałowo i zwielokrotnić efekty marketingowej aktywności w social mediach.

Wsparcie e-commerce
Zaprezentuj produkty swojego e-commerce na stronach naszych portali
Zobacz więcej
Wsparcie e-commerce

Zaprezentuj produkty swojego e-commerce na naszych portalach branżowych

O tym, jak ważna jest profesjonalna i dobrze stargetowana reklama, wie chyba każdy przedsiębiorca. Właściwie dopasowane działania marketingowe pozwalają na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani Twoją ofertą. Aby jednak uzyskać wymierne efekty prowadzonych kampanii, warto dobrze je zoptymalizować, mając na względzie relacje zasięgu do kosztów oraz konwersji, a także umieścić je w odpowiednim miejscu. Sprecyzowana grupa odbiorców oraz wybieranie kanałów komunikacji, z których korzystają jej członkowie to klucz do sukcesu.

Reklamy produktowe – na czym polegają i czy faktycznie działają?

Reklamy online mogą przybierać niezliczenie wiele form. Ogromne możliwości w tym zakresie sprawiają, że każdy przedsiębiorca może wybrać i dopasować działania odpowiednio do swoich potrzeb. Inne narzędzia bowiem sprawdzą się w przypadku działalności usługowej, a inne w przypadku e-commerce, który zajmuje się sprzedażą produktów głównie online. Wybierając działania z zakresu marketingu internetowego, warto również brać pod uwagę branżę, w której firma działa oraz preferencje potencjalnych klientów z określonej grupy docelowej. Inne kanały komunikacji będą przydatne w przypadku młodych mam, które szukają informacji o produktach dla dzieci na blogach tematycznych i w social mediach, a inne dla specjalistów z branży medycznej, którzy stawiają na profesjonalne źródła.

Jedną z form promowania swojej działalności online, która doskonale sprawdza się w przypadku działalności e-commerce, jest reklama produktów. Każdy zapewne niejednokrotnie widział paski przedstawiające wybrany asortyment z różnych sklepów internetowych, które pojawiają się na portalach o zróżnicowanej tematyce. Mogą one zawierać produkty z kategorii i sklepów niedawno odwiedzonych przez odbiorcę albo być dopasowane do tematyki portalu branżowego, na którym będą zamieszczone. Jedna i druga opcja ma swoje plusy, dlatego też warto łączyć je ze sobą, aby osiągnąć jak najlepsze efekty.

Reklamy produktowe powinny być dobrze zoptymalizowane, aby mogły zainteresować osoby, które mają potencjał stać się klientami końcowymi.

Z pomocą przyjdą Ci specjalistyczne portale branżowe z Twojej dziedziny

Samo odpowiednie dopasowanie produktów to często za mało. Nawet jeśli zastosujesz działania z zakresu remarketingu, to wśród przeglądanych wcześniej produktów warto przedstawić również asortyment o podobnym zastosowaniu lub produkty uzupełniające. Dzięki temu istnieje naprawdę duże prawdopodobieństwo zainteresowania odbiorcy tym, co może on znaleźć w Twoim sklepie. Często bowiem okazuje się, że zakupy w sklepie online nie doszły do skutku, ponieważ klient nie mógł znaleźć w asortymencie akcesoriów czy elementów uzupełniających, które były mu niezbędne do poprawnego wykorzystywania produktu. Pokazywanie kompletnego asortymentu i kompatybilnych ze sobą towarów pozwala dodatkowo na podkreślenie profesjonalizmu marki oraz uzmysłowienie odbiorcy, że w promowanym sklepie internetowym znaleźć można ogromny wybór specjalistycznych produktów.

Ważnym aspektem skutecznego reklamowania produktów na stronach internetowych jest także staranne wybranie domen, na których reklama będzie się pojawiać. Dobrym rozwiązaniem w tym przypadku jest postawienie na specjalistyczne portale ściśle związane z branżą. Na przykład produkty stosowane w klinikach i przychodniach prywatnych oraz publicznych warto reklamować na portalach związanych z medycyną, a specjalistyczne maszyny budowlane na domenach www kierowanych do przedsiębiorców z branży budowlanej. Dobre dopasowanie portalu do reklamowanych produktów jest niezwykle istotne i warto przyłożyć do tej kwestii dużą wagę. W przeciwnym razie kampania reklamowa będzie pochłaniać środki, a nie przyniesie oczekiwanych efektów, ponieważ trafi do nieodpowiednich odbiorców.

Skorzystaj z szerokiej oferty na reklamy produktowe wydawnictwa AVT

Wydawnictwo AVT to profesjonalne portale branżowe nawiązujących do fizycznych wydań naszych magazynów tematycznych. Oferujemy specjalistyczną wiedzę z zakresu medycyny, edukacji i rozwoju, muzyki, elektroniki, branży budowlanej oraz aranżacji wnętrz. Szeroki przekrój tematyczny sprawia, że nasze portale docierają do zróżnicowanych odbiorców. Dzięki temu, że prowadzone przez nas witryny internetowe cieszą się ogromną popularnością, reklama na wybranych domenach jest doskonałym sposobem na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców rzeczywiście zainteresowanych daną branżą - czy to hobbystycznie, czy to zawodowo.

Nasze specjalistyczne portale to miejsca, na których możesz zamieścić swoją reklamę produktową. Od tego, jaka lokalizacja na stronie zostanie wybrana, zależna jest cena za kliknięcie reklamy. Im lepiej widoczne będą produkty w pasku reklamowym, tym wyższa cena, ale jednocześnie także o wiele lepsze efekty kampanii. W celu dopasowania oferty reklamowej na naszych portalach branżowych zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy pomogą w stworzeniu optymalnej oferty dopasowanej do potrzeb konkretnej firmy usługowej lub specjalistycznego sklepu internetowego.

Zaufali nam

30 tytułów, 

20 portali internetowych, 

12 aplikacji. 

7 milionów odbiorców.

Jedna platforma reklamowa AVT
Iwona Fijewska
General Marketing Manager
Marta Zaczek
Marketing Manager AVT Online
Imię i nazwisko
Adres e-mail
Nr telefonu (opcjonalne)
Link do Twoich produktów (opcjonalne)
Kontakt z nami
Skontaktuj się z nami
Iwona Fijewska
General Marketing Manager (zapytania ofertowe)
Marta Zaczek
Marketing Manager AVT Online

AVT-Korporacja Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11, 03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99 fax: 22 257 84 00

Pozwól, że my skontaktujemy się z tobą
Imię i nazwisko
Adres e-mail
Nr telefonu (opcjonalne)
Link do Twoich produktów (opcjonalne)